Opis forum
Administrator
Uzi/Ingram MAC 10, dostępne tylko dla Terro. Bardzo dobra broń, chociaż wymaga specyficznego podejścia do gry. ponieważ jest lekka i szybkostrzelna, możesz z nią biegać i strzelać długimi seriami, wadą tej broni jest słaba siła i brak celności na dalszy dystans, noś zawsze do pary Desert Eagle aby likwidować odległe cele
SMG: Uzi
MP5, najlepsza opcja z SMG. Tania broń i skuteczna, dość silna i celna. W zasadzie można nią strzelać na dalsze odległosci, nie jest tak skuteczna jak karabiny ale lepsza od Uzi i TMP pod tym względem. Z bliska można walić seriami.
SMG: MP5
UMP, to takie MP5 tylko ciut mocniejsza siła ognia, ale za to wolniej strzela, posiada magazynek na 25 naboi i jest mniej celna od mp5, nie polecam tej broni w ogóle.
SMG: UMP
P90, bardzo ciekawa opcja dla graczy lubiących walić seriami, ponieważ posiada magazynek na 50 naboi. Charakterystyka tej broni jest prawie identyczna jak MP5 i tak samo się nią gra, jej wadą za to jest długi czas przeładowywania i zbyt wysoka cena jak na tą kategorię.
SMG: P90
M3, popularna pompa, 8 naboi, wolno strzela ale z bliska nie ma sobie równych. Jeden strzał z bliska w korpus czy w głowę = śmierć przeciwnika nawet jeśli ma kevlar. Broń wymaga praktyki ponieważ należy być bardzo opanowanym i strzelać tylko przy stuprocentowej pewności że trafisz. Dobrze mieć do pary Deserta na dalsze dystanse.
SMG: Shotgun M3
XM1014, autopompa, 7naboi, można szybciej strzelać, nawet ogniem ciągłym, ale nie polecam tego sposobu bo siedem naboi szybko się skończy a recoil wtedy jest taki że zamiast przeciwnika podziurawisz tylko sufit. Lepiej strzelać trochę szybciej niż z M3 ale pojedynczymi strzałami. Bron jest bardzo dobra w zamkniętych lokacjach ale droższa sporo od M3 i ciut słabsza.
Shotgun XM1014
AK 47, dostępny tylko dla Terro, moim zdaniem to najlepsza broń w grze. Jest niesamowicie celna na długich dystansach i potwornie silna. Jednak wymaga ogromnej praktyki gdyż ma bardzo duży odrzut. Nie strzelaj nigdy więcej niż 2 strzały w serii, zawsze na chwilę się zatrzymuj jeśli chcesz oddać strzał na dystans. Jeśli musisz kogoś załatwić z bardzo bliska celuj najpierw w klatkę a potem zjedź na nogi przeciwnika. Recoil układa się w cyfrę 7 więc jeśli chcesz utrzymać cel to strzelając serią musisz jakby narysować odwróconą siódemkę.
Karabin AK 47
Galil, dostępny tylko dla Terro, jest tani, słabszy od AK i mniej celny, ale posiada za to magazynek na 35 naboi. Dobra broń jeśli nie stać Cię na AK no i czasem nawet lepsza od AK w ciasnych lokacjach gdyż ma mniejszy odrzut i większy magazynek.
Karabin Gali
SG552, tylko Terro. Broń dość dziwna, jest droższa od AK a mniej skuteczna. Być może niektórym łatwiej się strzela w trybie zbliżenia (broń posiada lunetkę o małym zbliżeniu) ale jej siła ognia jest słabsza niż w AK i celność pozostawia wiele do życzenia jeśli strzelasz seriami, strzelaj tylko pojedynczym ogniem aby utrzymać cel.
Karabin SG552
Scout, karabin snajperski, tani i celny. Strzał ze scouta w korpus odbiera 71hp. To tańsza alternatywa dla snajpera, który nie ma na AWM
Snajperka Scout
AWM, snajperka magnum, jeden strzał=śmierć, chyba że trafisz gościa w noge, wtedy zabierze mu "tylko" 83hp. z AWP można zabić dwóch ludzi jednym strzałem jeśli ustawią się w linii. Broń jest bardzo dobra, ale droga. Niektórzy twierdzą że psuje całą zabawę bo gdy znajdzie się jakiś wymiatacz z AWM to inni z reguły nie mają szans. Jak tym grać? Proste, stajesz, celujesz i strzelasz. Ważne jest żebyś wymierzył dokładnie zanim oddasz strzał bo rate of fire jest bardzo niski dla tej broni.
Snajperka AWM
G3/SG-1, tylko Terro. Popularna autolama. Broń zablokowana na wielu serwerach ponieważ gra się nią zbyt łatwo. Jej celność i siła jest identyczna jak u Scouta tylko że można strzelać ogniem ciągłym. Magazynek posiada 20 naboi.
G3/SG-1
M249, bardzo droga broń ale jest bardzo dobra. Silna, celna i posiada 100 naboi w magazynku ale to nie znaczy że możesz puścić serię i wystrzelić w niej cały magazynek bo wtedy rozrzut jest taki że nikogo nie trafisz a i 100 naboi dość zaskakująco szybko się kończy przy ciągłym ogniu.
Karabin Maszynowy M249
Offline